Бүрдүүлэх бичиг баримт

Төрийн байгууллагын бүртгэлийн ажилтнаар гэрээ байгуулан ажиллах ажилтан нь 5.1 болон 5.2-д заасан баримт бичгүүдийг бүрдүүлэх ба бусад тоон гэрчилгээ хүсэгч ажилтнууд нь зөвхөн 5.2-д заагдсан баримт бичгүүдийг бүрдүүлнэ.

5.1 Төрийн байгууллагын бүртгэлийн ажилтны бүрдүүлэх баримт бичиг:

  • Төрийн байгууллагын албан бичиг /Бүртгэлийн ажилтнаар томилсон тухай/
  • Бүртгэлийн ажилтны “Тоон гарын үсэг олгоход хамтран ажиллах гэрээ” /Энэхүү гэрээ БН-ийн системд бүртгүүлсний дараа системээс бүртгэгдсэн цахим шуудан руу илгээгдэнэ./

 5.2 Төрийн байгууллагын албан хаагч /тоон гарын үсэг эзэмшигч/ -ийн бүрдүүлэх баримт бичиг:

  • Тоон гарын үсэг олгох албан хаагчдын жагсаалт бүхий албан бичиг. Албан бичиг нь дараах мэдээллийг агуулсан байна. Үүнд:
    • Ажилтнуудын нэрсийн жагсаалт
    • Ажилтнуудын регистрийн дугаарын мэдээлэл
    • Ажилтнуудын албан тушаалын мэдээлэл
    • Ажилтнуудын цахим шуудангийн мэдээлэл
  • Төрийн албан хаагч бүр:
    • Тоон гарын үсэг эзэмших гэрээ /Энэхүү гэрээг эндээс ТАТАЖ авна уу./
    • Тоон гарын үсгийн гэрчилгээ эзэмшихийг хүссэн өргөдөл /Энэхүү өргөдлийг эндээс ТАТАЖ авна уу./
    • Иргэний үнэмлэхний хуулбар
    • Ажилд томилсон тушаалын хуулбар

 Тоон гарын үсгийн гэрчилгээнд хэвлэгдэх мэдээлэл

Төрийн албан хаагчийн тоон гарын үсгийн гэрчилгээнд дараах мэдээллүүд хэвлэгдэнэ. Үүнд:

  • Овог
  • Нэр
  • Албан тушаал
  • Газар, хэлтсийн нэр
  • Байгууллагын нэр
  • Цахим шуудангийн хаяг /төрийн албан хаагчийн/